Refleksja na temat prezentów.

Przeglądając wiadomości i komentarze naszły mnie pewne refleksje. Śledzę wiele mam blogujących które tworzą posty z serii " jakie prezenty/zabawki dla dziecka" wybrać. Sama jestem na świeżo po Mikołaju i urodzinowej imprezie Arona i cieszę się, że mam drugi dom w którym mogłam zostawić większą część "kramu" którym obdarowano Arona. Wszystkie prezenty są super ale brakuje mi na nie przestrzeni. Mamy już łącznie 4 pudełka i jedną skrzynię na zabawki i śmiem twierdzić, że Aron bawi się każdą jedną którą posiadamy. Szkoda mi aby leżały i marnowały się nieużywane. Postanowiłam więc zamówić kolejne dwie skrzynie które upchnę za drzwiami. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, że najlepszym prezentem byłoby pudełko lub puf w którym moglibyśmy to wszystko trzymać. 


Bardzo podobają mi się takie "vintage" skrzynki na kółkach. Na pewno są solidniejsze od plastikowych pudełek. Mają też swój design który ja z przyjemnością mogłabym podziwiać. Niestety chyba zdecyduję się na puf. Będzie praktyczniejszy i posłuży nie tylko do przechowywania ale także do siedzenia. 

http://babydeco.eu/ 

Zastanawiam się też nad przygotowaniem listy najlepszych prezentów które można ofiarować dziecku. Jeśli jest tutaj ktoś kto chętnie przeczytałaby co ja uważam na ten temat niech zabierze głos w komentarzu poniżej ;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.