Mieszkanie w bloku.

Jak większość z was wie od września mieszkam w wynajętym mieszkaniu i jak to bywa na czyiś włościach ciężko jest wprowadzać jakieś zmiany. Nie jestem zadowolona z wyglądu wnętrza dlatego staram się go nie pokazywać. Są jednak rzeczy które doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Do jednej z nich należą drzwi wejściowe które wydają się być zrobione z kartonu. 


Ogólnie nie przeszkadza mi fakt, że wszystko słychać, ciągle ktoś stuka, puka, wierci... Nie zwracam na to uwagi i jak to się mówi zwisa mi to i powiewa... Wkurza mnie jednak fakt, że gdy stoję w kuchni która notabene połączona jest z korytarzem i rozmawiam przez telefon na klatce schodowej wszyscy mnie słyszą. Poirytowana faktem postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i porozmawiać z właścicielem. Zgodził się na wymianę i pokrycie części kosztów. Przeszukując blogi m.in. avida-dollar trafiłam na post poświęcony tej tematyce i tak oto znalazłam się na stronie  http://www.moric.pl/drzwi_drewniane . Znalazłam tam kilka ciekawych modeli. Które teraz muszę zaprezentować właścicielowi. Poszukuję też innych opcji więc jesli macie dla mnie jakieś ciekawe propozycje - zwłaszcza na takie z wyciszeniem/wygłuszeniem czy jak to się tam fachowo nazywa koniecznie dajcie mi znać jeszcze przed weekendem. Przypominam tylko, że chodzi mi o drzwi wejściowe nie pokojowe ;-) bo takich to wszędzie do wyboru na pęczki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.