Kremowe algi do kąpieli o zapachu wanilii BingoSpa.

Są takie dni jak wczoraj, że po prostu wymiękam. Nie mam siły na nic. Myślę tylko o tym by zawinąć się w kokon i zniknąć na moment dla całego świata. Wiem jednak, że to nie jest możliwe dlatego znalazłam sobie azyl w łazience. Kiedy biorę kąpiel jestem sama ze sobą i nikt nie może mi przeszkadzać. Ostatnio moim ulubionym produktem jest krem do kąpieli o zapachu wanilii. 


Zwykle napełniam wannę do połowy i wlewam dwie zakrętki. Dzięki temu moja skóra super się nawilży i będzie miękka w dotyku. 

Nie chce smarować się dodatkowo balsamem. Szukam więc produktów które poratują mnie w kryzysowej sytuacji. Myję się, oglądam ulubiony serial, filmik na youtube lub po prostu słucham muzyki. Wychodzę, wycieram się i Voilà! Nowo narodzona;-)


Pierwszy raz spotkam się z takim cud produktem. W konsystencji przypomina rzadki budyń, krem. Pachnie bardzo słodko- jak ciasteczka waniliowe. Jeśli szukacie prezentu dla maniaczek kąpielowych to śmiem twierdzić, że lepiej nie możecie trafić. Kosmetyk ten kosztuje jedyne 10zł i jest bardzo wydajny. Ja jestem zadowolona i serdecznie polecam jego zakup tutaj -> klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.