Godne polecenia.

Nie wiem jak to jest u was z kupowaniem książek ale u mnie w portfelu rzadko znajdują się pieniążki które mogłabym przeznaczyć na ten cel. Dlaczego?


Odpowiedź jest bardzo prosta. Według mnie zdecydowana większość literatury, poradników które wzbudziły moje zainteresowanie jest po prostu zbyt droga. Większość z nich nadaje się jedynie do jednorazowego użytku a później wędruje jako pochłaniacz kurzu na biblioteczkę. Nie lubię gromadzić wokół siebie sterty bezużytecznych książek dlatego kupuję tylko te które wiem, że posłużą mi latami i po które sięgać będę z przyjemnością. 


Dlatego do mojej skromnej, dobrze przemyślanej kolekcji zawitały ostatnio dwie nowości. Pierwsza z nich jest mocno w temacie świąt ponieważ są to rekolekcje księdza Szustaka pt. "Plaster Miodu". Czytam z przyjemnością każdego wieczoru przed snem. Ukojenie dla zbłąkanej duszy. W przyszłym roku na pewno przekażę ją w ręce rodziców, męża albo babci.  


Druga zaś to makijażowy poradnik. Do tej pory nie kupiłam, żadnego który ukazał się w ciągu ostatnich 5 lat. Strata pieniędzy. Ani nie kusiły wydaniem ani treścią. Ewie z kanału RLM udało się jednak stworzyć coś fantastycznego co przyciągnęło mnie jak magnes i wiedziałam, że muszę zainwestować bo naprawdę się to opłaci! Oprócz treści która jest podana w bardzo przystępny sposób znajdziemy masę zdjęć które NAPRAWDĘ pomogą nam zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.

Obie książki mogę serdecznie polecić jako prezent dla siebie czy bliskiej osoby. Świetnie sprawdzą się pod choinką czy po prostu jako miła niespodzianka. 


Jako, że ostatnio wróciłam do częstego czytania skusiłam się również na lampkę biurkową o fajnym nowoczesnym wyglądzie. Do tej pory korzystałam ze zwykłej lampki nocnej która kierowała strumień światła ku górze przez co bardzo szybko się męczyłam. Oczy są dla mnie bardzo ważne dlatego postanowiłam o nie zadbać i sprawiłam sobie nie lada prezent który również mogę polecić dla wszystkich moli książkowych i nie tylko. Lampka służy mi również gdy robię sobie hybrydy wieczorem lub koloruję kolorowankę (moje nowe hobby które bardzo mnie uspokaja i wycisza).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.