EKOA Różana sól do kąpieli.

Pisząc tę recenzję bardzo trudno mi się skupić gdyż przeszywa mnie obłędny aromat soli różanej. Wydobywa się i rozchodzi po pomieszczeniu z niewielkiej garstki którą właśnie wysypałam na swoim biurku. Jest bardzo intensywny ale nie drażni naszego nosa. Przyznam wam z ręką na sercu, że to najlepszy zapach jaki spotkałam w swoim życiu. Marzę by stworzono takie perfumy.  

Sól do kąpieli Rose&Relax - róża i odprężenie

Jeśli śledzicie mnie na instagramie wiecie zapewne, że uwielbiam urządzać sobie domowe SPA z lampką czerwonego wina, gorącą aromatyczną kąpielą i pachnącymi świeczkami w tle. Bardzo mnie to relaksuje, pozwala na chwilę zatrzymać czas i poczuć się najważniejszą w danym momencie. Mąż wie, że w tej chwili nie wolno mi przeszkadzać. Jakiekolwiek zakłócenie tego spokoju nie wpływa na mnie bowiem zbyt dobrze. 

aromatyczne kosmetyki do kąpieli

EkOa Rose&Relax - róża i odprężenie to naturalna sól do kąpieli z olejkiem eterycznym o zapachu róży. Daje nam pełne odprężenie, pozytywnie nastraja i działa antycellulitowo. Kupić można ją np. tutaj -> klik za około 10zł. Jest dość wydajna ale za ten zapach byłabym w stanie zapłacić nawet dwa razy tyle! Ciesze się, że ją odkryłam. Na pewno stanie się na długo moim ulubieńcem. Czas złożyć zamówienie bo już prawie dotykam denka ;-)

Jakie są wasze ulubione sole i płyny do kąpieli ?? A może używacie jeszcze jakiś innych bajeranckich kosmetyków o których nie wiem??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.