Czas na wypoczynek!

Ostatnio pojawiało się niewiele postów. Listopad i grudzień to bardzo intensywne miesiące- pewnie nie tylko dla mnie.Wszyscy starają się nadrobić to czego nie zdążyli przez cały rok... a oprócz tego gnębią nas sprawy bieżące i inne ważne wydarzenia... W sobotę byłam na spotkaniu blogerek, w niedziele miałam poczwórną imprezę rodzinną a pomiędzy tymi wydarzeniami ja i mój syn mieliśmy grypę żołądkową. Po prostu fantastiko, ale  przynajmniej jest co wspominać. 


Marzy mi się tak bardzo niewiele. Chociaż jeden weekend, malutki z dala od obowiązków, spraw do załatwienia i koniecznie samotny bym mogła zebrać myśli choć wiem jak egoistycznie to brzmi. Nie musi być w Nowym Yorku, Paryżu czy słonecznej plaży na drugim końcu świata. Wystarczy mi nowosądeckie SPA i pakiet masaży w pakiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.