Blogowigilia - fotorelacja.


Atmosfera jak zawsze była fantastyczna! Z  dziewczynami znamy się od jakiegoś czasu i świetnie się dogadujemy. Szkoda, że akurat tym razem (wyjątkowo) musiałam wcześniej wyjść... 


Jedzenie było bardzo smaczne choć ja skusiłam się jedynie na sok i deser. 


Z imprezy wróciłam mega obładowana upominkami! Choć nie mam daleko to muszę przyznać, że ledwo się doczołgałam.


Najlepszym podarkiem okazał się prezent od Mikołajki Asi która przygotowała dla mnie moją wymarzoną od dłuższego czasu paletkę rozświetlaczy sleek. 




Oprócz wielu upominków firmy podarowały nam kilka rzeczy na skromną licytację w której udało się zebrać 346zł. Pieniążki podarowały do bezdomnego grajka ulicznego Pana Józka o którym możecie dowiedzieć się czegoś np. tutaj: KLILK



Ciesze się, że kolejny raz mogłam wziąć udział w takiej akcji i pomóc komuś potrzebującemu. To dla mnie bardzo ważne, zwłaszcza teraz w okresie Świąt Bożego Narodzenia.  



W spotkaniu czynny udział wzięły blogerki:
i ja :)

Mam nadzieję, że w przyszłym roku również będzie dane nam się spotkać i złożyć sobie świąteczne życzenia ;-) Mamy naprawdę fajną ekipę i szkoda byłoby to zmarnować !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.