3 STYLIZACJE IDEALNE NA ŚWIĘTA I SYLWESTRA

Swoje przygotowania do świąt rozpoczęłam od porządków w garderobie. Wyrzuciłam cały worek ciuchów które według mnie nie nadawały się do chodzenia. Przyjrzałam się uważnie całej reszcie która została... Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że nie mam ani co włożyć w święta ani w sylwestra. Jako, że chwilowo jestem uziemiona bo synek choruje nie mam czasu na łażenie po sklepach. Z kasą też się nie przelewa wiec przejrzałam internet w poszukiwaniu niedrogiego sklepu w którym mogłabym zrobić zakupy. Trafiłam na https://www.chiclook.pl/ i złożyłam moje pierwsze zamówienie. 



Ceny nie były wysokie więc zamówiłam 3 sukienki idealne na każdą okazję i 3 pary szpilek ponieważ chwilowo cierpię na brak eleganckiego obuwia. Do ostatniej sukienki dołożę jeszcze duży elegancki naszyjnik wysadzany kolorowymi kamyczkami w kolorze butów. Co myślicie o moim wyborach?? Która z sukienek według was powinna stać się moją sylwestrową kreacją??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.