Ulubiona paletka Sleek - SHOWSTOPPERS


Oprócz najukochańszej w świecie Sleek Storm którą miałam trzy albo cztery razy upodobałam sobie limitowaną paletkę którą dostałam od ekobieca.pl na blogerskim spotkaniu. Showstoppers to coś czego szukałam od dawna! 

Przy jej pomocy jestem w stanie zrobić sobie zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. 


Obecnie na rynku pojawiło się tyle nowych firm oferujących niedrogie paletki cieni, że sleek poszedł u mnie w odstawkę. Ciesze się, że ponownie mogłam do nich wrócić dzięki uprzejmości sklepu ekobieca.pl. Z perspektywy czasu widzę, że cienie trzymają poziom i nadal uważam, że są warte każdej złotówki. Za niecałe 40zł mamy bowiem 12 cieni w przepięknym czarnym opakowaniu z lusterkiem bardzo dobrej jakości co niekoniecznie gwarantuje nam konkurencja. 


Makijaż oczu który widzicie na zdjęciach należy do moich ulubionych od wakacji. Identyczny bowiem miałam na swojej sesji ślubnej. Dodałam wtedy rzęsy i zmieniłam pomadkę na intensywną czerwień od smashbox'a. Wyglądało to nieskromnie mówiąc rewelacyjnie. 

Na załączonym obrazku możecie mnie zobaczyć w nieco delikatniejszej odsłonie z Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 12 w przepięknym delikatnym różowym kolorze. Na dniach postaram się przygotować wpis w którym pokażę wam moje ulubione 3 kolory z tej serii.


Lubię cienie Sleek'a bo są super na pigmentowane, łatwo się rozcierają i na dobrej bazie trzymają się bez zarzutu od aplikacji aż do zmycia.  

Dajcie koniecznie znać jakie są wasze ulubione paletki tej firmy. Chętnie wypróbuję coś czego jeszcze nie miałam;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.