Mydełko Equilibra

Dziś przychodzę do was z recenzją malutkiego mydełka które otrzymałam od firmy Equilibra jako dodatek do produktu który miałam dla was przetestować. Początkowo nie zawracałam sobie głowy tym maleńkim gratisem. Wrzuciłam go w koszyk z różnościami który u mnie znajduje się w kuchni. Pewnego dnia gdy zabrakło mi mydła w płynie którego używam postanowiłam odgrzebać swój mały zapasik.... 


 Już za pierwszym razem zachwycił mnie zapach oraz delikatnie oleista formuła która nie przesuszała dłoni i nie pozostawiła nieprzyjemnego ściągnięcia. 


Niestety nie jestem w stanie określić czy to mydełko da się kupić gdyż przeszukując internet nie natchnęłam się ani na jego ślad ani na żadną recenzję. Szkoda bo naprawdę fajnie się go używało.... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.