BingoSpa sól do stóp ze skłonnościami do odparzenia i pieczenia.

Już drugi albo trzeci raz mam przyjemność współpracować z marką Bingo Spa która początkiem października przesłała mi kilka kosmetyków do przetestowania. Powoli wykończyłam swoje zapasy i wzięłam się za przegląd nowości. Jako pierwsza pod lupą znalazła się sól do stóp. Uwielbiam produkty pielęgnacyjne które pozwalają mi na urządzenie SPA w domowym zaciszu. Odpalam wtedy youtube, zapalam świeczkę i zamykam się w łazience  z lampką czerwonego wina. Chyba nie muszę wam mówić jak mi wtedy dobrze! ;-)


Kąpiel przygotowuję w następujący sposób: Do naczynia z letnią wodą (ja nawet lubię nieco cieplejszą) wsypuję dwie nakrętki soli BingoSpa, dokładnie mieszam. Moczę stopy przez co najmniej 15 minut a po skończeniu dokładnie osuszam i traktuję energicznie tarką scholl lub inną którą akurat mam pod ręką. Następnie wkładam stopy jeszcze na 2 minuty do odmoczenia. Na koniec wcieram w nie odrobinę masła shea i teraz już mam pewność, że efekt jest jak po wizycie w najlepszym salonie! 

Bardzo podoba mi się również świeży lekko miętowy zapach który bardzo odświeża i pobudza zmęczoną po całym dniu skórę. Już po kilku minutach odczuwam znaczna ulgę.


Czy działa na odparzenia i pieczenie? Tego jeszcze nie jestem pewna w 100%ale wydaje mi się, że tak. Ostatnio nie zauważyłam u siebie nic niepokojącego, wytrzymałam nawet kilka godzin w szpilkach co nie zdarza mi się zbyt często i obeszło się bez większego bólu... Problem ten nasila się u mnie jednak latem i wtedy będę mogła wydać ostateczną opinię. Posłużę się w tym celu na pewno facebookiem więc bądźcie czujni... 

Sól możecie kupić tutaj -> KLIK
za zawrotną cenę  10,90 za 550g. 
Serdecznie polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.