Yankee Candle "White gardenia"

Zawsze intrygował mnie zapach białej gardenii. Zwlekałam z jego zakupem bo bałam się rozczarowania i tego, że nie będzie przypominał oryginalnej woni tego pięknego kwiatu. Całe szczęście moje obawy okazały się nieuzasadnione i dziś mogę cieszyć się "kwitnącą gardenią" przez cały rok kiedy tylko będę mieć na to ochotę. 


Zapach pochodzi ze sklepu Goodies.pl podobnie jak 19 innych wosków które doszły do mnie w ostatnich dniach.
Jest niezwykle delikatny i uniwersalny. Pachnie świeżo i lekko dlatego będzie idealnym uzupełnieniem każdego pomieszczenia.


Jeśli zastanawiacie się po co mi kolejny stos "odświeżaczy" to udzielę  wam jednej odpowiedzi. W woski wkręciłam całą rodzinę więc zamawiam je nie tylko dla siebie. Znaczna część tego zamówienia jest dla Babci, Cioci ale również i dla was pojawi się mała niespodzianka więc polecam uważnie śledzić mojego bloga i facebook'a ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.