Ulubione pomadki i konturówki Golden Rose.

Dziś chciałabym wam pokazać moje ulubione pomadki i konturówki Golden Rose które mam w swojej podręcznej kosmetyczce i których używam naprawdę często. 


Jagodowy Róż (Viosion Lipstick 124) noszę najczęściej. Czuję się w nim rewelacyjnie. Wbrew pozorom nadaje się nie tylko na wieczór ale również na co dzień. To pierwszy taki kolor z rodziny fioletowych który naprawdę do mnie pasuje. 

Kolejny jaskrawy odcień różu z tej samej serii (nr 133) wybieram zawsze gdy mam ochotę dodać odrobinę koloru a nie mam czasu na wyszukane makijaże i stylizacje. Świetnie ożywia moje nudne czarne stroje. To właśnie takie jaskrawe kolorki królują w mojej kolekcji. Bez względu na to co założę zawsze mi pasują. 


Matowa siostra Velvet Matte to mój najnowszy nabytek. Bardzo intryguje mnie jej odcień którego nie potrafię jednoznacznie zidentyfikować. Mieszanka pomarańczy koralu i różu o niebieskich tonach to coś niesamowitego. Nie podkreśla mojego "żółtego" uśmiechu co jest jej ogromnym plusem. Niestety nie znalazłam do niej jeszcze żadnej konturówki. Kolor unikalny i wart polecenia.


Skoro mowa o konturówkach - do pierwszych dwóch pomadek wybieram te z serii Classics 309 i 306. Gdy mam mniej czasu wypełniam nimi całą powierzchnię ust. Utrzymują się znakomicie i nie wymagają poprawek w ciągu dnia.


Ostatnio na topie są usta w stylu Kylie Jenner. Zdecydowanie nie przemawia do mnie ten nudny trend ale zastanawiam się jak Wy nosicie się tej jesieni? Jakie kolory pomadek są waszymi ulubionymi? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.