Skup książek. To takie proste.

Przeprowadzka wiąże się niejednokrotnie z rozstaniem z ulubionymi dotychczas rzeczami. Zawsze trzeba pozbyć się czegoś by zrobić miejsce na nowe- lepsze i bardziej przydatne. Jako, że w moim domu zawsze półki uginały się od zbioru książek które pochłaniały kurz byłam zmuszona uszczuplić kolekcję.


Przypadkiem natknęłam się na http://tezeusz.pl/ który skupuje książki. Co ciekawe możecie skontaktować się z nimi telefonicznie i mailowo. Dojeżdżają  na miejsce i bardzo szybko wyceniają. 

Oczywiście w każdym mieście znajdą się antykwariaty ale większość z nich nie wypłaca pieniędzy od razu, mało tego trzeba zapłacić za to, że książka u nich leży i podzielić się zyskiem. Najśmieszniejsze nie ponoszą odpowiedzialności za kradzież czy uszkodzenia. Więc stwierdziłam, że jeśli nie znajdę czegoś innego oddam książki do biblioteki. Całe szczęście nie musiałam posuwać się do tak skrajnych decyzji. 

 Jeśli macie podobną sytuację do mojej i mu sicie pozbyć się sterty książek to serdecznie polecam Tezeusza! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.