Pyszne danie w 5 min.

Pomimo iż bardzo lubię gotować nie zawsze mam na to ochotę. Czasem ogarnia mnie wielkie lenistwo... ale zamiast sięgać po telefon i zamawiać chińczyka czy pizzę szukam przepisów na pyszne danie w kilka minut.


Dziś postanowiłam wypróbować przepis na sałatkę z winogron z kaszą kuskus. Listę zakupów do przygotowania sałatki znalazłam wczoraj w biedronce nad działem warzywnym oznakowaną znakiem "5 garści zdrowia codziennie". Pomyślałam, że skoro mam większość produktów potrzebnych do jej przyrządzenia w domu dokupię tylko niezbędne winogrono i obiad będzie jak znalazł. Wyszło obłędnie. Polecam wam sprawdzić i zasmakować się :) Jedyna modyfikacja którą wprowadziłam to zmiana zwykłej oliwy z oliwek na ostrą czerwoną oliwę gdyż takiej obecnie używam w moim domu. 

Przepis znajdziecie -> tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.