Pachnące zakupy w sklepie Goodies.pl


Jak większość z was zauważyła należę do ambasadorów goodies.pl. Dzięki tej współpracy mogę zbierać punkty za recenzje które później wymieniam na bony zakupowe. 

*  *  *

Właśnie dotarła do mnie pierwsza paczka i jestem wręcz zachwycona. Chciałabym podzielić się z wami moją radością i... moimi woskami! 

Nie zobaczycie ich w tym poście ale mam nadzieję, że do końca tygodnia uda mi się zorganizować dla was małe rozdanie na facebook'u do "Polubienia" którego serdecznie zapraszam. 


Jako, że posiadam ogromne pojemniki wypełnione woskami zdecydowałam się na mniejsze świece które nie dość, że przepięknie pachną to jeszcze uroczo wyglądają. Część z nich przeznaczona jest na prezenty dla moich bliskich. 

*  *  *

Zachwycam się każdym detalem wykonania i wiem, że jeśli  kiedyś wykończę całe zapasy będę oddaną fanką mini słoików gdyż nie chcę być przywiązana zbyt długo do jednego zapachu. 


Zapachy świec Yankee Candle które wybrałam to :

-Egyptian Musk
-Black Coconut
-Clean Cotton
-Snow in Love

Skusiłam się również na wosk Kilimanjaro Stars i na coś czego jeszcze nie miałam czyli świecę Kringle Candle o zapachu Cozy Cabin. 

Dajcie znać jakie zapachy goszczą w waszych domach. Z pewnością coś podpatrzę i dopiszę na moją kolejną listę zakupów które planuję jeszcze przed gwiazdką ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.