KRINGLE CANDLE – COZY CABIN

Robiąc ostatnio zamówienie na goodies.pl skusiłam się na małą świeczkę Kringle Candle zupełnie w ciemno. 


 "COZY CABIN" przypadła mi do gustu choć początkowo myślałam, że będzie mega śmierdziuszkiem gdy zacznie się wytapiać. Ma specyficznie połączone nuty drzewa cedrowego i klonu z delikatną, świeżą nutą chłodnego powietrza. Nigdy wcześniej nie wąchałam nic podobnego ale myślę, że przypomina mi zapach jodłowego stroika bożonarodzeniowego...

Niby wszystko dobrze ale... 
-producent przewiduje, że powinna się palić 9-15h. W moim przypadku było to co najwyżej półtorej godziny.
(Udało mi się odpalić świeczkę maksymalnie 3-4 razy na kilka minut.)

 Zapach rozchodził się przepięknie i umilał mi czas wieczornej toalety. Niestety wczoraj gdy chciałam odpalić ją przy kąpieli okazało się, że knot się wypalił. Szkoda bo wokół została jeszcze spora pachnąca część. 


Nie wiem czy skuszę się ponownie na jakąś KRINGLE CANDLE ale po woski i świeczki Yankee Candle wrócę na pewno....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.