Dalia- biustonosze na duży biust.

Miło jest dostać prezent - zwłaszcza jeśli się go nie spodziewamy. Wyobraźcie sobie moją radość gdy do drzwi zawitał kurier i podarował mi niewinnie zapakowane szare pudełko.  


Ciekawość zżerała mnie od środka. W mgnieniu oka otworzyłam a wręcz rozdarłam paczkę i zobaczyłam dwa mniejsze pudełeczka z firmy Dalia którą jak wiecie uwielbiam. Oczy zaświeciły mi się niczym żarówki... 


Gdy dobrałam się do zawartości czułam się jak w niebie gdyż zostałam szczęśliwą posiadaczką kolejnych dwóch modeli : DAFNE BIG K27SEMI-SOFT K24 które możecie obejrzeć poniżej. 






O firmie bieliźniarskiej Dalia pisałam kilka miesięcy temu -> tutaj. Post cieszył się sporym zainteresowaniem dlatego postanowiłam, że pokażę wam i te modele być może kogoś zainteresują. Według mnie prezentują się świetnie. Po pierwszych przymiarkach stwierdzam, że trzymają dobrze biust jak ich poprzednicy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.