Blogerski zlot Podkarpackich Czarownic.


Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w imprezie Podkarpackich blogerek. Odbyła się w pubie Kamienica w Łańcucie. Celem spotkania była akcja charytatywna i licytacja kosmetyków na której udało nam się zebrać 

921zł. 

Pieniążki na dniach trafią do Tomka Depciucha który po wypadku jeździ na wózku inwalidzkim i potrzebuje ciągłej rehabilitacji. Więcej możecie poczytać tutaj -> klik


Jako, że znamy się wszystkie z poprzednich spotkań atmosfera była bardzo luźna. Szybko przeszłyśmy do rozmów, kosztowania pysznego jedzenia i popijania słodkiej aromatycznej kawy. Zrobiłyśmy też świetną sesję zdjęciową do której obejrzenia bardzo serdecznie zapraszam. 
Akcesoria które możecie zobaczyć poniżej dostałyśmy dzięki uprzejmości sklepu : pinkdrink.pl.







||Na spotkanie ubrałam sukienkę ze sklepu "Perły z odzysku"||




Pod koniec odwiedziła nas przedstawicielka z Oriflame. Otrzymałyśmy małe upominki. Pani przedstawiła także ciekawą ofertę dołączenia do teamu firmy. Przyznam szczerze, że kiedyś prężnie działałam i zamawiałam kosmetyki ale w miarę rozwinięcia mojej kosmetycznej pasji zaczęłam testować inne produkty i o nich zapomniałam...Miło będzie odkryć na nowo po latach kosmetyki tej marki...




Lista moich blogowych koleżanek :



Niedługo pokażę wam co wylicytowałam dla siebie oraz jakie upominki przywiozłam ze sobą ze spotkania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.