ZAKUPY: wszystko dla dłoni i stóp .

Przekonałam się do manicure hybrydowego dlatego postanowiłam, że zamówię sobie zestaw i podziałam sama w domu. Nigdy nie wiadomo czy nie odkryję w sobie nowego talentu, pasji... Coraz bardziej myślę nad zrobieniem kursu chociażby aby nauczyć się tego dla samej siebie. Wizyty u kosmetyczki pochłaniają bowiem masę pieniędzy. W Jaśle koszt zrobienia manicure 2x w miesiącu 80zł do tego pedicure 60zł. Można było to jeszcze przeboleć i jakoś wysupłać dla siebie trochę w grosza ale w Rzeszowie stawki są już wyższe. Cena za dłonie to plus minus 100 zł za 1 zabieg. Przy dwóch wizytach to już prawie 200zł. A pedicure to koszt prawie 120zł. Więc sami rozumiecie... po co przepłacać!



Miesięczny koszt zabiegów (2xmanicure i 1x pedicure) w Jaśle: 140zł

Miesięczny koszt zabiegów (2xmanicure i 1x pedicure) w Rzeszowie: 320zł

Jak widać na załączonym obrazku daleko mi do bycia perfekcyjną ale jak na pierwszy raz i stan płytki paznokcia uważam, że nie wyszło najgorzej. ;-) I nie mam zamiaru rezygnować!


W zestawie który zamówiłam (klik) oprócz potrzebnych akcesoriów typu blok polerski, waciki bezpyłowe, pilniki, patyczki itd. Znalazły się dwie miniatury produktów Semilac w postaci odtłuszczacza i acetonu, baza i top oraz trzy kolory lakierów (26, 68, 42) oraz najważniejsze czyli lampa. 


Kiedy tak czekałam na mój zakup i wygladałam kuriera przez okno musiałam jakoś zadbać o stan moich dłoni. Kupiłam więc krem do rąk i intensywnie smarowałam się w każdej wolnej chwili. Na paznokcie nakładałam też lakier Rimmel ale bez zmywacza się nie obyło. Odpryski pojawiały się już po kilku godzinach gdyż paznokcie zwijały mi się w rulonik. 


Dokupiłam też wycinacz do skórek, pilnik i płyn zmiękczający. Niedługo pojawi się recenzja tych produktów, gdyż muszę przyznać, że ich jakoś okazała się zaskakująca. 


Na koniec jak zawsze dorzuciłam kilka maseczek. Ostatnio mam prawdziwą manię i nie potrafię wyjść z rossmanna bez chociażby jednej. 


Jakie produkty do stóp i dłoni polecacie? 
Gdzie zamawiacie swoje lakiery hybrydowe? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.