Strefa Urody Instytut Kosmetologii i Medycyny Estetycznej w Rzeszowie- spotkanie maseczkowe.

Początek września pomimo ciężkiej przeprawy ze zmianą miejsca zamieszkania okazał się dla mnie łaskawy. Wraz z Mariolą (klik) miałyśmy okazję uczestniczyć w maseczkowych warsztatach które odbyły się 12 września w Instytucie Kosmetologii i Medycyny Estetycznej w Rzeszowie. 


Atmosfera była bardzo kameralna. Spotkanie poprowadziła Pani Wioleta Czerwonka która dość obszernie zagłębiła się w temat związany z pielęgnacją skóry. Oprócz nas zaproszono też kilka innych kobiet które na własnej skórze mogły przekonać się o dobroczynnym działaniu maseczki i kosmetyków Forever. 


Jeśli chodzi o moje przemyślenia na temat zabiegu to są bardzo pozytywne. Uczucie nawilżenia które otrzymała moja skóra po peelingu i maseczce określam na 100% ze 100 możliwych. Skóra była miękka, gładka, bez widocznych oznak zmęczenia niczym napompowana wodą. Działanie było widoczne już po pierwszym użyciu co mnie bardzo zaskoczyło gdyż nawet na efekt po serum estee lauder night repair musiałam zaczekać. 




Bardzo chciałabym napisać wam coś więcej ale niestety większość informacji uleciała gdzieś w przestrzeń. Gdybym tylko miała wtedy internet spisałabym wam wszystko a tak... musicie zadowolić się krótką fotorelacją.


Polecam gabinet Strefa Urody myślę, że warto spróbować pielęgnacji z kosmetykami Forever. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.