Mój makijaż codzienny. Inspiracja na jesień 2015.

Dopadło mnie jesienne zmęczenie. Nie mam ochoty na skomplikowane cieniowania na powiece, kreski itd.  Wykonuję więc mało wyszukany makijaż który opiera się głównie na rozświetleniu twarzy, mocnym tuszowaniu rzęs i ciemno czerwonych ustach idealnych na tą porę roku.  


Obecnie najbardziej utożsamiam się z takimi subtelnymi makijażami które podkreślają jedynie naturalne piękno. Jeśli mam jeszcze mniej czasu niż zwykle zamiast pomadki używam błyszczyka i jestem gotowa do wyjścia. 

Podkład: L`Oreal, True Match, Puder : Bourjois- Loose Powder, rozświetlacz: My Secret-Princess Dream, korektor: Smashbox High Definition liquid, Tusz: PUPA Diva's Lashes,  Farbka do brwi: Make Up For Ever- Aqua Brow, Cień : my secret, pomadka: Kobo 


Macie swój ulubiony makijaż? Jeśli tak dajcie znać czego używacie. Chętnie dowiem się jakie u was panują trendy i po co najczęściej sięgacie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.