Mini zakupy z ostatnich dni.

Powoli życie wraca do normy dlatego dziś czas na pierwszą partię zakupów które udało mi się zrobić jeszcze w sierpniu.  Na promocji KOBO kupiłam kredki w kolorze Deep Black i Mocca. 


Następnie uzupełniłam dwa produkty które akurat mi się skończyły i powróciłam do jednego z moich ulubionych żeli do mycia twarzy od L'Oreal. Krem Acerin mam po raz pierwszy i z pewnością dam wam znać jak się sprawdza. Skład wygląda bardzo zachęcająco. Już nie mogę się doczekać aż go przetestuję. 


Peeling Celia leżał bezpańsko przy kasie. Tak się do mnie uśmiechał, że postanowiłam go wypróbować więc wylądował w moim koszyku.


Jak widzicie nie ma tego dużo ;-) Koniecznie dajcie znać co kupiliście ostatnio i czy skorzystaliście z promocji -40% w szafie Kobo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.