ZOEVA Complete Eye Set Zestaw 12 pędzli w etui - pierwsze wrażenie.

 Długo zbierałam się do zakupu pędzli ZOEVA ale na brak "narzędzi" nie narzekam więc nie było pośpiechu. Przemyślałam sobie dokładnie który zestaw jest mi potrzebny i który najbardziej mi się podoba.
 

 Zawartość portfela skutecznie zweryfikowała moje marzenia i zamiast tych za 739zł mam te za 249zł ale i tak jestem zadowolona. 


W skład zestawu wchodzą:

Concealer Buffer 142 -Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON)
Luxe Defined Crease 224 - Długość rączki 14,6 cm, włosia 1,7 cm. (WŁOSIE NATURALNE I SYNTETYCZNE)
Smudger 226 - Długość rączki 16 cm, włosia 0,8 cm. (TAKLON)
Luxe Soft Definer 227 -  Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)
Crease 228 - Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (KOZA)
Luxe Pencil 230 -  Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (WŁOSIE KUCA PONY)
Petit Crease 231 - Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (WŁOSIE KOZY)
 Luxe Smoky Shader 234 -Długość rączki 14,3 cm, włosia 1 cm. (WŁOSIE KOZY)
Detail Shader 237 -  Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,7 cm. (KOZA)
Fine Liner 315 -  Długość rączki 15,7 cm, włosia 0,5 cm, średnica 0,2. (NYLON)
Wing Liner 317 - Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (NYLON)
Brow Line 322 - Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (TAKLON)


Pędzle są ze mną od tygodnia i jeszcze wszystkich nie używałam. Dawkuję sobie przyjemności po ociupince więc nie chcę wydawać żadnych osądów na ich temat. Poprzeczkę mają ustawioną wysoko bo niektórzy ich poprzednicy są ze mną od ponad pięciu lat i ciężko będzie ich pobić! 


Wpadłam też na pomysł by zakupić metalową szafkę na narzędzia na stronie http://erabox.pl/ która posłuży mi jako niezniszczalna szafka na kosmetyki. Z doświadczenia wiem, że te okleinowe z popularnych sklepów meblowych nie zdaja egzaminu i szybko się niszczą  a ja potrzebuję czegoś co będzie wyglądało dobrze przez całe lata a w razie gdybym straciła zainteresowanie lub wpadła na jakiś inny cudowny pomysł mogła znaleźć zastosowanie w garażu czy piwnicy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.