To już za tydzień !

W przyszłym tygodniu odbieramy klucze do mieszkania. Oczywiście nie poszło tak gładko jak umawialiśmy się z właścicielem na początku. Stare meble zostają w mieszkaniu. Część z nich możemy wynieść do piwnicy która docelowo miała być miejscem na przechowywanie naszych rowerów i wózka -.-  Jakby tego było mało remont nie jest niemożliwy gdyż trzeba wymienić całą instalację... 


Nawet nie wiecie ile miałam planów co do kuchni... myślałam nawet nad wynajęciem firmy do której link znajdziecie powyżej (koszty miały być podzielone). Bardzo podobają mi się ich aranżacje- zwłaszcza kuchni i salonu. Ale jak zwykle musiałam zejść na ziemię. Mam nadzieje, że na początku przyszłego roku uda nam się  zmienić mieszkanie na ładniejsze i większe ale o tym będę was informować na bieżąco...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.