Sally Hansen- Airbrush Legs. Recenzja i efekt przed i po zastosowaniu.

 O Rajstopach w spreju słyszałam już lata temu. Myślałam o nich jako o kolejnym beznadziejnym wynalazku. Nawet nie kusiło mnie by go wypróbować. Drogeria ekobieca podarowała nam między innymi próbkę tego kosmetyku na majowym spotkaniu blogerek. Byłam wtedy dość mocno opalona dlatego fant mnie nie zachwycił ale włożyłam go do szafki i postanowiłam, że na pewno wypróbuję...


W czerwcu po intensywnym peelingowaniu moja opalenizna nieco zbladła. Użyłam ich pierwszy raz i oniemiałam z zachwytu. Chodziłam po domu i wszystkim pokazywałam jakie mam śliczne nóżki. Przetrwały niespodziany deszcz i brak parasola. Pomyślałam BINGO! Będą idealne na wesela i wszelkie imprezy. Kupiłam więc pełnowymiarowe opakowanie i od tego czasu się z nimi nie roztaję. Chodzą ze mną na wszelkie imprezy, ważne wyjścia i wesela. Planuję posmarować nimi nogi w dniu swojego ślubu są niesamowite i bardzo wydajne. Próbka wystarczyła mi na 4 aplikacje! Pełnowymiarowy produkt używałam już kilka razy i równie dobrze się spisuje i póki co nie czuję zbyt dużego ubytku w ilości. Kolor który sobie upodobałam to "Medium Glow". W moim rossmannie dostępne są tylko III odcienie tego cud wynalazku i ten jest tym pośrednim. 


Jeśli nie razi was wygląd moich grubych nóżek zapraszam do obejrzenia zdjęć w których pokażę jak prezentują się moje nogi przed a jak po aplikacji tego produktu. 


Różnicę widać od razu. Nie trzeba się przyglądać a co najlepsze nie trzeba czekać na efekty jak w przypadku samoopalacza. Nogi wyglądają dużo lepiej, powiedziałabym nawet, że sprawiają wrażenie optycznie szczuplejszych. Nie posiadają zapachu więc można stosować go zaraz przed wyjściem z domu. Nie plami ubrań co mnie bardzo zaskoczyło i nie schodzi plamami. Aby go zmyć wystarczy woda, mydło lub żel pod prysznic i najzwyklejsza gąbka. Jedyny minus jest taki, że lubi wycierać się na stopach od pasków na sandałach więc przy zmianie obuwia na wygodniejsze podczas imprezy trzeba go poprawić albo udawać, że nasza opalenizna jest naturalna i pojawiła się podczas spacerów. 


Używacie rajstop w spreju? Jak podoba się wam efekt który uzyskałam? Czekam na wasze komentarze ;-) 
P.S. Na http://importmania.pl/ natchnęłam się ostatnio na wałeczek "Derma Roller 540 igły"  którym można poprawić wygląd nóg. Fajnie byłoby go przetestować ale nie wiem czy warto. Jeśli ktoś orientuje się w temacie to będę wdzięczna za wszelkie rady.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.