Prezenty weselne.

Jeśli szukacie pomysłu na prezent koniecznie zobaczcie co znalazło się na mojej "wedding wishlist". Mam nadzieję, że przyda się wam jako inspiracja podczas poszukiwań prezentów na wesele znajomych lub kogoś z rodziny. 



Oprócz oklepanych prezentów typu sztućce, garnki mamy równie oklepane serwisy obiadowe i kawowe. Ten na zdjęciu tak strasznie mi się spodobał, że zapragnęłam go mieć. Niestety wyprzedano zastawę obiadową który na pewno znalazłaby się na szczycie listy. Ekspres ciśnieniowy z funkcją spieniania mleka na wysokie szklanki to moje marzenie odkąd zaczęłam namiętnie popijać kawę. Nie wyobrażam sobie dnia bez kupka ciepłej kawy o poranku. Wiem, że to marzenie raczej się nie spełni gdyż ceny są kosmiczne ale warto czasem pomarzyć! Z nietypowych prezentów marzy mi się stojak na wina- najlepiej metalowy w kolorze srebrnym lub chromowanym by pasował do naszych mebli i dodatków. Najtańszy z przygotowanych wariantów to album- niekoniecznie ślubny. Jako, że jestem maniakiem robienia zdjęć na pewno zapełnię go pięknymi zdjęciami. Albumów nigdy za wiele ;-) Dla leniuchów zaproponowaliśmy również "karty podarunkowe" do takich sklepów jak Duka, Zara Home, TKMax, Home & You.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.