Odpicowanie przed ślubne - Włosy.

Mam na ich punkcie prawdziwego bzika. Uważam, że na świecie nie ma nic bardziej seksownego niż kobieta w rozpuszczonych długich - najlepiej sięgających pasa włosach. Od kilku lat starałam się zapuszczać i utrzymywać je w dobrej kondycji ale ostatnio przez upały mocno się odwodniły i były jakieś nie swoje. 


Wybrałam się więc do mojego ulubionego salonu fryzjerskiego Strefa Fryzur i kazałam ściąć zbędny przesuszony nadbagaż. Jako, że zawsze wyznaczam zadania specjalne tym razem zabrałam ze sobą doczepki które zamówiłam jeszcze wiosną (na stronie doczepiane.pl). Chciałam aby zdefiniowano ich kształt pod moje cieniowanie. Udało się i wyszło rewelacyjnie! Teraz kiedy tylko będę miała ochotę wpinam je we włosy i wyglądam jak zupełnie inna kobieta przy czym efekt jest na tyle naturalny, że mój facet nic nie zauważył. 


Poznałam też świetną serię kosmetyków Tame Frizz KMS California. Nie należy ona do najtańszych ale muszę stwierdzić, że zdziałała cuda. Moje włosy są pierwszy raz w życiu tak błyszczące i lejące, że aż trudno w to uwierzyć. Nie puszyły się nawet po długim prysznicu i po lekkim zamoczeniu wodą. Awesome! Na pewno je kupię gdy w moim portfelu pojawi się odpowiednia ilość gotówki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.