Czym maluję brwi ? MAKE UP FOR EVER - Aqua Brow nr 40 Czarny brąz

Długo planowałam zakup słynnego już w świecie korektora do brwi marki Make Up For Ever i zanim zdecydowałam się na zakup przetestowałam różnej maści cienie, kredki i żele koloryzujące do brwi. Większość z nich sprawdzała się na co dzień ale w ekstremalnych warunkach imprezowych zawsze dawały plamę. Również podczas robienia zdjęć; kiedy przykładałam wizjer do oka zawsze starałam część produktu i miałam nietęgą minę kiedy okazało się, że moja brew zmyła się w połowie. Nie zawsze pamiętałam o tym by zabrać ze sobą coś do szybkiej poprawki. Najczęściej ze skwaszona miną siedziałam i myślałam tylko o szybkim powrocie do domu.


 Za którymś razem powiedziałam sobie, że muszę coś z tym zrobić - otworzyłam portfel i zamówiłam swoją pierwszą Aqua Brow. Bolało- 105zł piechotą nie chodzi ale już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to dobra inwestycja. Od tego czasu zawsze maluję swoje brwi tym wynalazkiem. Nie wyobrażam sobie już powrotu do kredki czy cienia. Nigdy nie miałam tak wydajnego produktu. Mam go od kwietnia i wcale nie czuję zużycia. Najlepiej zainwestowane 5ml w tym roku!


Koniecznie dajcie znać czym Wy podkreślacie/malujecie swoje brwi. Jestem ciekawa czy używacie tego korektora czy też może tańszych zamienników. A może wolicie kredki i cienie? Co polecacie- chętnie wypróbuję ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.