Chill i ostatnie chwile z mojego miejsca.

Marzyłam odkąd pamiętam o przeprowadzce do dużego miasta. Nie sądziłam, że to marzenie tak szybko się spełni. Łapie więc ostatnie chwile z "mojego miejsca" i spędzam czas z bliskimi. 


Wczoraj grillowaliśmy u dziadka, dom obok domu moich rodziców gdzie jeszcze mieszkamy. Pewnie nie wiecie, że obok nas mieszka cała najbliższa rodzina. W domu dziadka mieszkałam pierwsze cztery lata swojego życia. Ten dom będzie zawsze bliski mojemu sercu choć nie jest już tak pełny jak był kiedyś. Brak w nim ukochanej babci. Wujek się wyprowadził, my się wyprowadziliśmy... Czas wszystko  
pozmieniał. 


Do tej pory martwiłam się o to jak zadomowi się Aron w nowym miejscu. Teraz zastanawiam się jak ja sobie poradzę bez bliskich wokół. Spędziłam tutaj 23 lata swojego życia. Nigdy nie opuszczałam rodzinnych stron na dłużej niż kilka tygodni. Gdzie się nie ruszyłam było z kim pogadać, gdzie się zatrzymać na kawę, kogo poprosić o pomoc czy radę. Tam w nowym miejscu będziemy zupełnie sami i to chyba najbardziej mnie przeraża choć nie przeprowadzamy się na koniec świata zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji która niedługo nastąpi. Ślub i wesele oczywiście potęguje stres... 


Staram się na tym nie skupiać i delektować się każdą najmniejszą chwilą spędzoną w gronie najbliższych... Jabłoń która stanowi tło do tego przepięknego ujęcia moich chłopaków pamiętam od zawsze. Siedziała pod nią prababcia, babcia, moja mama a teraz siedzę ja i mój syn. Pamiętam jak w dzieciństwie powieszona była na niej huśtawka którą uwielbiałam. Wujek parkował pod nią traktor na którym bawiłam się z kuzynką. Tyle wspomnień związanych z jednym drzewem w ogrodzie. Aż sama się dziwię, że tyle jestem w stanie sobie przypomnieć gdy na nią patrzę. Kończę lepiej te sentymentalne wywody bo zaraz pomyślicie, że jestem jakąś ciepłą kluchą- a nie jestem! ;-) Kluchą może... ale nie ciepłą ! :-P





Na koniec fotoreportaż z zabawy Arona. Wymyślił sobie turlanie jabłek po deskach. Oczywiście musiałam je donosić cały czas bo leniowi się nie chciało!  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.