Wyprzedaże w Empiku.

Podążając tropem GlamPaulaTv trafiłam do sklepu Empik na "wielkie" wyprzedaże. Oczywiście Jasło to nie Warszawa więc większość rzeczy nie była jakoś znacznie przeceniona i trzeba było nieźle pogrzebać  by znaleźć coś fajnego co nie dość, że się przyda to jeszcze będzie ładnie wyglądać. 
  

Pierwsze w moje dłonie trafiły krasnale (komplet za 3zł). Uważam, że są śmieszną i oryginalną alternatywą dla tradycyjnej solniczki i pieprzniczki. Zdecydowanie mój ulubiony zakup z tegorocznych wyprzedaży. 


Udało mi się dorwać też noże do pieczywa w dwóch różnych wielkościach. Jeszcze ich nie używałam więc nie wiem czy się sprawdzą ale pokładam w nich nadzieje bo póki co innych nie mam a wyprowadzka do nowego mieszkania tuż, tuż... 


Najdroższą rzeczą jaką kupiłam jest szejker do sosów sałatkowych. Zawsze taki chciałam bo uwielbiam jeść sałatki i nigdy nie miałam praktycznego naczynia w którym mogłabym mieszać i przechowywać sosy. 


Miarka do kawy kosztowała tylko złotówkę więc stwierdziłam, że również może trafić do mojej nowej kuchni i na pewno mi się przyda.  


Jarek wypatrzył dla nas super ramkę na zdjęcia która zostanie prawdopodobnie przyozdobiona zdjęciami całej naszej trójki. 


Na romantyczne wieczory w nowym miejscu koniecznie przyda nam się otwieracz do wina w świetnie zakamuflowanym opakowaniu. Prawda, że niepozornie wygląda? 


Na koniec rękawice kuchenne w świetnych kolorach. Chciałam wybrać dwie jednakowe ale Jarek stwierdził, że dwie różne wyglądają lepiej a ja jak zwykle go posłuchałam.
Podsumowując w regularnej cenie za te wszystkie rzeczy zapłaciłabym 157zł a dzięki wyprzedażom są w moim posiadaniu za 1/3 ceny. Lubicie akcesoria z Empiku? 
Ja uważam, że w regularnej cenie są zdecydowanie za drogie w stosunku do jakości ale za mniej niż dyszkę większość z nich kupiłabym ponownie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.