Wielki debiut Jarka.


Słowo się rzekło więc pora pokazać jak prezentował się mój przystojniak w muszce jedwabnej ze wzorkiem paisley.
Wpis z prezentacją muchy pojawił się na blogu w poniedziałek więc jeśli go nie widzieliście koniecznie zajrzyjcie -> tutaj


Jestem oczarowana tym lookiem i od dawna przekonuję mojego lubego do wymienienia krawatów na muchy. Według mnie wyglądają o wiele bardziej stylowo i chciałabym aby nosił je także na inne okazje niż wesela a nawet na co dzień. 


 Chyba nie muszę mówić, że Jaro zwany przez znajomych Jelonkiem jest bardzo zestresowany do tej pory niechętnie pokazywał się w Internecie ale udało mi się go namówić do zrobienia kilku fotek. 



Na koniec przypominam o konkursie w którym do wygrania jest dowolna mucha ze strony http://manufakturamuch.pl/
Więcej informacji znajdziecie->tutaj  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.