Powiększamy mieszkanie.

Im bliżej do przeprowadzki do "naszego" nowego domu tym trudniej oswoić mi się z myślą o małej przestrzeni. Całe swoje życie mieszkałam w ogromnym domu jednorodzinnym z ogrodem. Kiedy pomyślę sobie, że całe mieszkanie nie jest nawet w połowie tak duże jak nasz salon ogarnia mnie panika. Zastanawiam się jak mogłabym optycznie powiększyć przestrzeń i dochodzę do jednego wniosku! Fototapeta z głębią. Upatrzyłam sobie nawet kilka wzorów na stronie http://fototapetynawymiar.com/ ale nie zdecydowałam się jeszcze na konkretny wzór. 


Myślałam też o dużym lustrze na całą ścianę ale niestety po wstawieniu mebli nie będzie wyglądało to najkorzystniej. Jeśli znacie jeszcze jakieś triki na optyczne powiększenie przestrzeni koniecznie dajcie znać w komentarzach! Liczę na was ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.