W temacie marzeń.


Pisałam kiedyś o wymarzonym pomyśle na biznes tzn. o niebiańskim życiu rentiera żyjącego z wynajmu mieszkań. Okazuje się, że za pieniądze można wynajmować nie tylko mieszkanie ale nawet kawałek w miarę poziomego gruntu ;-) Jest tylko jeden warunek - trzeba aby ten grunt znajdował się jak najbliżej lotniska. Przejeżdżałam niedawno przez Jasionkę tj. miejscowość, w której znajduje się Port lotniczy Rzeszów- Jasionka. Dosłownie co kawałek mijałam banery i plakaty informujące o usłudze płatnego parkingu. Z tego co zauważyłam nie wszystkie te place były utwardzone! Ot zwykły kawałek łąki i już - parking jak się patrzy. Biznes to jednak biznes więc wszystko jest kwestią znalezienia odpowiedniego klienta. Z ciekawości poszperałam w Internecie żeby dowiedzieć się ile można zarobić będąc właścicielem takiego biznesu. Trafiłam na to: http://modlinparking.pl/. Przyznam, że lektura zamieszczonego tam cennika nieco mnie zawiodła. Co prawda tylko w czerwcu 2015 r. z lotniska w Jasionce skorzystało ponad 60000 osób ale przecież nie wszyscy przyjechali tam własnym samochodem. Żeby zarabiać na parkingu godne pieniądze trzeba by mieć co najmniej kilkaset miejsc postojowych... a na to potrzeba pewnie z hektar równego placu, najlepiej utwardzonego... Wygląda na to, że pomysł na taki biznes jest nie dla mnie ;-) Chociaż gdybym gdzieś wyjeżdżała na wakacje np. na 14 dni z chęcią skorzystałabym z oferty takiego przy-lotniskowego parkingu - powrót własnym samochodem z urlopu jakoś bardziej mi pasuje niż wleczenie się autobusem lub pociągiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.