Nacomi mydło czarne Savon Noir - naturalny peeling enzymatyczny.


Już dawno marzyło mi się przetestowanie tego kosmetyku. Na majowym spotkaniu blogerek pojawiła się ku temu okazja bo produkt okazał się podarkiem od firmy Spa&Fit


Savon Noir to naturalne mydło roślinne wytwarzane w Maroku tradycyjnymi metodami z czarnych oliwek i oleju oliwnego. Jest bardzo znanym i cenionym na świecie produktem, gdyż posiada walory nie tylko pielęgnacyjne, ale także oczyszczające i relaksujące. Jest w 100% naturalne i bogate w witaminę E. Może być stosowane dla każdego typu cery, także wrażliwej skóry dziecka (ze względu na to, że bardzo podrażnia oczy nie próbowałam). Dodatkowo, ze względu na swoje naturalne pochodzenie nie uwrażliwia, 
nie zatyka porów, a specyficzny zapach, który nie każdemu początkowo może przypaść do gustu staje się nie istotny przy dłuższym stosowaniu.  


Na umycie całej twarzy wystarczy maleńki kawałek mydełka (konsystencja roztopionego toffi) którym myjemy dokładnie twarz pamiętając o ominięciu okolic oczu.  Oczyszcza do tego stopnia, że skóra "skrzypi" podczas dotyku. Pomimo, że mam suchą skórę nie podrażnił mnie i nie wysuszył. Mydełko jest bardzo wydajne i na pewno wystarczy mi na bardzo długo. Zapach już mi nie przeszkadza a wręcz przeciwnie mogę stwierdzić, że go polubiłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.