MANUFAKTURA MUCH Prezentacja i rozdanie dla was.


Dziś chciałam wam zaprezentować ręcznie wykonaną muchę męską którą otrzymałam od POLSKIEJ firmy MANUFAKTURA MUCH. W jej asortymencie znajdziecie również muchy dla kobiet i dzieci. Wszystkie są tak samo ładne więc ciężko zdecydować się na konkretny model. Po godzinie namysłu wybrałam muchę jedwabną czerwoną z granatowo-czarnymi łezkami paisley. Nie muszę chyba mówić, że podarowałam ją narzeczonemu. To chyba oczywista sprawa- zwłaszcza, że akurat wybieraliśmy się na wesele do znajomych. Wkrótce na moim blogu będziecie mogli zobaczyć jak prezentuje się w pełnej stylizacji. 


Dla modowych freaków istnieje oferta specjalna która daje możliwość stworzenia unikatowej i wyjątkowej muchy własnego projektu będącej nie tylko świetnym dodatkiem do codziennych lub wieczorowych stylizacji a także mogącej stać się wyjątkowym prezentem dla bliskiej osoby. 


Z informacji które wyczytałam na stronie w głowie utkwiła mi krótka ale jakże treściwa historia tworzona przez Ojca i Syna... zamieszczę ja na końcu wpisu i mam nadzieje, że się z nią zapoznacie. Według mnie warto czytać o ludziach z pasją - zwłaszcza jeśli lubią dzielić się tym co robią z innymi! 


Dzięki uprzejmości Pana Grzegorza będziecie mogli również stać się testerami muchy i sprawdzić jej jakość na sobie lub sprawić komuś wyjątkowy prezent. 

Na moim Facebooku właśnie pojawiła się mała rozdawajka w której do wygrania będzie dowolna mucha! Zwycięzca sam wybiera model który mu się najbardziej podoba ;-) 



"Zaczęło się od Tadeusza. W latach 80-tych i 90-tych XX wieku szył wielowarstwowe, wzmacniane rękawice robocze. Potem był Kazimierz, syn Tadeusza. Kazimierz wnikliwie obserwował Tadeusza, by następnie aktywnie pomagać schorowanemu ojcu w pracy. Korygował też koszule i sukienki, projektował i szył pościele i poduszki. W latach 90-tych Kazimierz uszył pierwszą muchę. Dla siebie. Rok temu Grzegorz, syn Kazimierza, poszukując muchy dla siebie, natrafił na muchę Kazimierza. I temat powrócił. Grzegorz nigdy nie kupił muchy. Zaprojektował własną i przekazał projekt Kazimierzowi. I powstała Manufaktura Much. Ojciec i Syn. I muchy." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.