Estee Lauder Double Wear Maximum Cover - recenzja i test na żywo.


Myślę, że nadszedł czas na wydanie ostatecznej opinii na temat podkładu do zadań specjalnych który mam w swojej kosmetyczce. Kupiłam go wiosną tego roku i miałam niejedną okazję aby go wnikliwie przetestować. Jego formuła jest nietypowa. Przypomina bardzo gęsty krem który dość ciężko się rozsmarowuje i szybko zastyga na skórze więc trzeba bardzo szybko i dokładnie go rozprowadzić. Krycie jest bardzo mocne i należy nakładać kosmetyk w bardzo małej ilości , ewentualnie dokładać warstwami. Przyznam jednak, że nawet w przypadku dużych zmian na skórze w postaci pryszczy nie wymaga on poprawek. Kryje wszelkie niedoskonałości, blizny, przebarwienia i widoczne naczynka ale nie należy nakładać go pod oczy ponieważ ze względu na swoje matowe wykończenie może wysuszyć wrażliwą skórę. Nie zatyka porów i nie powoduje nadmiernego przesuszenia niemniej jednak nie polecałabym go do codziennego stosowania na całą twarz. Świetnie sprawdzi się jako korektor dla osób z trądzikiem i bliznami. Kryje absolutnie wszystko i jest bardzo długotrwały. 


Gama kolorystyczna w której występuje to 6 odcieni. Ten który ja wybrałam to 1N3 Creamy Vanilla. Idealnie komponuje się z moją skórą ale nie jest najjaśniejszy więc u "bledziochów" się nie sprawdzi. Cena choć zwala z nóg (170zł za 30ml) przekłada się na jego wydajność i super niezawodne działanie. Nie szkoda mi na niego pieniędzy i nie wyobrażam sobie by mogło go zabraknąć. Poniżej przedstawiam wam efekt przed i po nałożeniu cieniutkiej warstwy podkładu (zaznaczam, że nie nakładałam go pod oczy). 


Jak widać nie mam w tej chwili ogromnych problemów ze skórą ale na niewielkich wypryskach które ostatnio pojawiły się na mojej skórze mogę w jakiś sposób zaprezentować jego działanie. 


Jak już wcześniej wspominałam ma matowe wykończenie które świetnie prezentuje się na zdjęciach. Na mojej normalnej skórze nie wymaga pudrowania gdyż trzyma się niezmiennie przez kilka godzin nawet podczas upałów. 

Podsumowując jestem z niego bardzo zadowolona i daje mu szóstkę z plusem a nawet mianuję go moim podkładem ślubnym bo jest tego wart i nie zmienię go na żaden inny! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.