Biustonosze Dalia.


Od dawna noszę się z zamiarem polecenia wam wyjątkowej firmy bieliźniarskiej którą odkryłam już kilka lat temu. Zawsze lubiłam dbać o swój biust i starałam się zawsze dobierać odpowiedni rozmiar stanika. Szerokim łukiem omijam wszelkie bazary gdzie jakość bielizny jest kiepska. Zdecydowanie stawiam pod tym względem na jakość nie ilość. Wolę mieć kilka porządnych "cycników" niż dwie szuflady różnokolorowych które nie dość, że nie podtrzymują mojego dużego biustu to po kilku praniach nadają się do wyrzucenia.  


Podczas małej przechadzki po Rzeszowie natknęłam się na sklep firmowy Dalia i oszalałam z radości. Oczywiście biorąc pod uwagę mój duży rozmiar nie miałam zbyt dużego wyboru ale nie przeszkodziło mi to w zrobieniu małych zakupów. 


Zdecydowałam się na zakup semi-soft model K28 z kolekcji Anna. Według mnie wygląda bajecznie i bardzo seksownie. (Z dostępnej kolekcji posiadam również semi-soft Ellen K28 i jestem równie zadowolona). 


Semi-soft to rodzaj biustonoszy pół usztywnianych w których usztywniona jest dolna część miseczek, dla zwiększenia stabilności biustu. Odpowiednio dobrane fiszbiny doskonale podtrzymują i kształtują biust.


Dbałość o detale, odpowiedni dobór materiałów z których wykonano stanik jest kluczowa. Bez obaw można go prać i suszyć nic się z nim nie dzieje. Charakteryzuje je wytrzymałość. Nie rozciągają się podczas noszenia i nie tracą kształtu. 


Ja jestem bardzo zadowolona i gorąco polecam wam firmę oraz jej produkty. Jeśli zapiszecie się do NEWSLETTER lub klubu możecie liczyć zniżki i promocje dla stałych klientów. Gdzie wy najchętniej robicie zakupy bieliźniarskie? Wolicie mieć wybór i kupujecie dużo tańszej kolorowej bielizny czy stawiacie na klasyczne drogie modele ze salonów firmowych?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.