Ultra Nawilżanie -B.B. Krem pierwsze wrażenie.

Dawno nie testowałam żadnego B.B. kosmetyku a plan by go pokazać mam już od ponad dwóch miesięcy. Gdyby tylko powstał jakiś program do zarządzania projektami które chcę zrealizować byłabym najszczęśliwsza na świecie! Zawsze mam masę pomysłów ale nie potrafię się zorganizować i ogarnąć w czasie. 


Od producenta: "AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie to innowacyjna linia kosmetyków, w której wykorzystano odkrycie Laboratorium Inżynierii Cząstek® oraz dobroczynne działanie składników odpowiadających na potrzeby osób pragnących zapewnić swej cerze optymalny poziom nawilżenia.


AA BB Krem to jeden z nowych produktów serii Ultra Nawilżenie. Przeznaczony do cery jasnej, dostosowuje się do jej kolorytu i pielęgnuje. Multifunkcyjny krem odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry – nawilża ją, wygładza, rozświetla, koryguje niedoskonałości, wyrównuje koloryt i chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV. Ponadto chroni pzred przesuszeniem- roślinny kompleks glukozy i ksylitolu ogranicza TEWL – przeznaskórkową utratę wody – i nadaje skórze miękkość oraz gładkość. Kolejny efekt to odżywienie- Witamina E odżywia skórę, a współdziałając z filtrami UV chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Kosmetyk także wzmacnia funkcje ochronne, ponieważ Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości."

Obietnice spore ale z doświadczenia wiem, że moja skóra nie lubi się z tego typu kosmetykami. Podeszłam więc do tego testu olbrzymią rezerwą wyrozumiałości.


Dla przypomnienia - moja skóra jest normalna w kierunku suchej z widocznymi naczynkami, niewielkimi przebarwieniami, wypryskami i olbrzymią tendencja do zapychania w okolicy nosa. Odkąd chodzę na solarium ciężko znaleźć mi produkty które nie podkreślają suchych skórek na czole i w okolicy ust pomimo iż przed nałożeniem podkładu czy kremu B.B. zawsze nawilżam swoją twarz bardzo starannie. 

Seria Ultra nawilżanie należy do moich ulubionych. Od lat sięgam po żel do mycia i demakijażu z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Kremów B.B nie testowałam więc byłam bardzo zaciekawiona gdy w moje ręce wpadł właśnie ten produkt. 


Jak widać na załączonym obrazku efekt jest bardzo delikatny i kryje w stopniu minimalnym więc u osób z dużą dawką przebarwień czy wyprysków się nie sprawdzi. Nawilżenie jest wyczuwalne zaraz po użyciu. Krem bardzo szybko się wchłania w skórę i nie pozostawia lepkiej warstwy- pewnie za sprawą bazowego składnika jakim jest woda. Utrzymuje się do trzech - czterech godzin a następnie znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Ja nie pudruje tego kosmetyku więc mogę sobie pozwolić na ponowne nałożenie na skórę w razie potrzeby. 

Podsumowując nie jestem zachwycona ale z pewnością będę go używać podczas wakacji bo efekt mnie zadowala i na wyjścia typu spacer z dzieckiem po świeże bułeczki jest w sam raz. Nie polecam go na wielkie wyjścia czy imprezy a także dla osób które są posiadaczami skóry tłustej jednakże dla cer suchych i dojrzałych może okazać się wart (przynajmniej) przetestowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.