Poszukiwanie pracy i przydatne szkolenia.

 Z pewnością mogę ten rok nazwać rokiem rewolucji w moim życiu. Oprócz rzeczy o których wam opowiedziałam postawiłam także na rozwój własnej osoby. Aktywnie poszukuję stałej pracy i uczestniczę w darmowych szkoleniach oferowanych przez urząd pracy i inne placówki w moim mieście. Zawsze chętnie podejmowałam nowe wyzwania, brałam udział w różnego rodzaju warsztatach z których mogłam wyciągnąć jakąś naukę, nowe umiejętności czy po prostu poznać większe grono osób o podobnych zainteresowaniach. 


Jedno z ciekawszych szkoleń w których wzięłam udział było skierowane przede wszystkim do osób które posiadają własne firmy lub są pracownikami hotelów i restauracji ale właściwie każdy mógł w nich uczestniczyć i podnieść swoje kwalifikacje. W programie szkolenia oprócz podstawowej obsługi komputera (dla mnie mega nuda) była także obsługa różnego typu oprogramowania typu word, excel (taki standard) i programy crm z którymi wcześniej nie miałam do czynienia.  Cmr to program do zarządzania relacjami z klientami które mają ułatwić pracę i zadbać o klienta tak aby wrócił do danego hotelu, restauracji czy dalej był klientem naszej firmy. Po sztywnej części warsztatów nastąpiła luźniejsza część na której uczyliśmy się jak rozmawiać przez telefon, jak wyglądać w pracy- były nawet godzinne zajęcia z makijażu "do pracy" więc mogłam się trochę powymądrzać na tle innych dziewczyn. Przy okazji poznałam nowych ludzi i dostałam kilka zleceń na makijaże ślubne. Ogólnie wszystko wyszło mi na plus a dzięki uprzejmość Pani urzędniczki mogłam postarać się o zwrot kosztów dojazdu i tych związanych z opieką nad dzieckiem w czasie mojej nieobecności. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.