Kosze i torby sznurkowe na wakacje.

Od dawna mam ochotę na kosz i torbę wakacyjną. Nie wiem dlaczego ale nie jestem w stanie kupić torebki w jakimś odjechanym kolorze. Zawsze sięgam po te kremowe, czarne, brązowe ewentualnie szare choć z zainteresowaniem przyglądam się neonom. 

Kosze podobają mi się od bardzo dawna. Nigdy nie zdecydowałam się na zakup bo zawsze wydawało mi się, że są przeznaczone tylko na plażę. Ten kosz z przepiękną kokardą w grochy pochodzi z Primarka i można upolować go w całkiem fajnej cenie na allegro. Jest super i myślę, że sprawdzi się też na letnie spacery i zakupy w mieście. 


Na sportowo leginsowe wyjścia przyda się też torba sznurkowa ( ta ze zdjęcia pochodzi ze sklepu http://yups.pl/torby ) która po złożeniu nie zajmuje dużo miejsca i będzie świetną alternatywą dla reklamówki na małe zakupy.

Lubicie koszyki i torby sznurkowe? Myślicie, że warto kupić coś droższego czy też jest to tylko fanaberia sezonowa która w przyszłym roku mi się nie sprawdzi??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.