Estée Lauder Double Wear Maximum Cover

Gdy tylko zobaczyłam kod rabatowy na kosmetyki Estée Lauder wiedziałam, że muszę go wykorzystać. Szybko kliknęłam i "zapakowałam" upragniony podkład do koszyka a przy okazji zgarnęłam próbki kosmetyków które "chodzą" za mną od dawna więc będę mogła je troszeczkę wypróbować zanim zdecyduję się je kupić. 


Double Wear Maximum Cover wypatrzyłam w filmiku Hani z kanału digitalgirl13. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia ale postanowiłam poczekać na lepszy moment i dorwać go w lepszej- niższej cenie. Jak pewnie zauważyliście ufam jej całkowicie i chętnie kupuję recenzowane przez nią kosmetyki. 


Ze względów praktycznych wybrałam sobie dość jasny odcień 1N3 Creamy Vanilla który przez większą część roku będzie mi pasował. 


Latem w razie potrzeby mam zamiar go mieszać z innymi ciemnymi podkładami. Nie wykluczam, że w przyszłości skusze się na inne odcienie gdyż podkład jest naprawdę genialny i świetnie wygląda na zdjęciach więc do makijaży ślubnych będzie jak znalazł.


Podkład dostępny jest jeszcze w 5 innych odcieniach. Cena regularna to 170zł za 30ml. Zawiera SPF 15, jest testowany dermakologicznie, nie zatyka porów, ma matowe wykończenie, kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, plamy posłoneczne oraz widoczne naczynka, należy do podkładów długotrwałych. Jest moc! - Potwierdzam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.