Shine & Vitality Beer Hair Shampoo with Grain Extracts

Uwielbiam zapach piwa dlatego gdy dokopałam się w moich zapasach kosmetycznych do tego Czeskiego szamponu byłam w siódmym niebie. Uwielbiam go za konsystencję, bardzo wygodne opakowanie ale najbardziej za słodko-gorzki zapach


 Zawiera ekstrakt z ziarna, torfu i lanoliny  co sprawia, że włosy są mocniejsze. Zmniejsza kruchość, daje świeże uczucie dzięki aromatowi który pozostaje na włosach przez dobrych kilka godzin. Chmiel wspomaga wzrost włosów i daje ukojenie podrażnionej skórze głowy dzięki czemu pozbyłam się swędzenia które ostatnio mi doskwierało. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości odwiedzę też Łaźnie Piwne i skorzystam z aromatycznej kąpieli w suszu piwnym którą mają w swojej ofercie. To musi być całkiem przyjemne doznanie! ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.