Promocja w Rossmannie cz.3 Ostatnia + kilka zdobyczy z ostatnich dni.

Jak już pewnie wiecie długo czekałam na ten dzień w którym będę mogła zakupić moje ulubione pomadki Bourjois Rouge Edittion Velvet. Niska cena na promocji w Rossmannie kusiła i przyznam wam szczerze, że gdybym mogła zakupiłabym je wszystkie. 


Do kolekcji dołączą dziś też matowe błyszczyki Astor których jeszcze nigdy nie używałam oraz konturówka Wibo. 


Jako, że ostatnio zmieniły się moje preferencje odnośnie malowania paznokci zakupiłam też cztery lakiery które będę intensywnie używać w okresie letnim. Niebieskie powędrują na stopy a odcienie kremu i brązu wpadającego w szarość przyozdobią moje dłonie.


Od jakiegoś czasu poszukuje też lakieru "Top Coat" który utrwali lakier i zapobiegnie odpryskiwaniu więc skusiłam się na Sally Hansen który jest w ostatnim czasie dość popularny.


Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z nowej promocji na produkty marki Pantene zwłaszcza, że właśnie skończyła się moja dwufazowa odżywka Gliss Kur bez której nie mogę się obyć. 


W prezencie od mamy dostałam ostatnio dwa peelingi -jeden do ciała, drugi do twarzy. Póki co jestem nimi oczarowana!


Dajcie znać co sobie ostatnio kupiłyście i co się u was sprawdziło- zawsze interesuje mnie po co chętnie sięgacie robiąc zakupy i czy jesteście z tego zadowolone.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.