Postępy remontowe.


Cegła już prawie gotowa. Dla zainteresowanych polecam zakup online bezpośrednio od producenta. Wychodzi dużo taniej i można się załapać na darmową dostawę. Na suficie pojawił się baranek. Niestety aparat jest gdzieś głęboko zakopany więc nie jestem w stanie go sfotografować a telefon nie uchwycił efektu. Pozostało dopracować szczegóły, nałożyć drugą warstwę na sufit i pomalować kolorem ściany! 


Tapeta którą zamówiłam ostatnio wylądowała u rodziców w garderobie bo mi niekoniecznie przypadła do gustu. Przemalowali ja na satynowy złoty kolor i są bardzo zadowoleni. Teraz czekam na inne próbki między innymi na tapety z włókna szklanego które mam nadzieje okażą się być lepszym wyborem jeśli chodzi o moje ściany. 

1 komentarz:

  1. Tak to bywa z remontami, że coś jednak nie spodoba nam się po zakupie - gorzej, jeśli wykonamy remont i nam się nie spodoba rezultat. Cegła na ścianie wygląda świetnie. Sufit pewnie też wyszedł bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.