Pierwsze wrażenie- podkład Lambre Make up 35+ kolor #1

Nareszcie mam chwilę czasu i mogę zaprezentować podkład marki Lambre który otrzymałam niedawno w prezencie. Według mnie wygląda na bardzo luksusowy więc od początku sprawiał pozytywne wrażenie i nie mogłam się doczekać aż go wypróbuję. 


Buteleczka z kosmetykiem w tradycyjnym rozmiarze (plastikowa ale myślę, że ma to znaczenie jedynie dla mnie ponieważ moją osobistą preferencją są szklane buteleczki) umieszczona jest w złotym kartoniku. 

Ogromnym plusem jest wygodna pompka z tłoczkiem która nie pozwoli na zmarnowanie ani jednego mililitra produktu. Uważam, że większość firm powinna brać przykład z Lambre i wprowadzić takie opakowania z tłoczkiem do swoich podkładów! 


Na pokrycie całej twarzy wystarcza 1-2 pompki a efekt jest na tyle zadowalający, że nie potrzeba używać korektora. Do aplikacji używam beautyblendera pro ale myślę, że nie ma to większego wpływu na jego wygląd . 


Jak widać na załączonym obrazku podkład świetnie wtapia się w skórę dzięki czemu jest praktycznie niewidoczny. Świetnie wyrównuje przebarwienia i wygładza skórę a nawet drobne zmarszczki dzięki zawartości żywicy i silikonu. Utrzymuje się cały dzień i nie wyciera. Jest niewyczuwalny a skóra czuje się w nim rewelacyjnie dzięki zawartości kwasu hialuronowego który odpowiedzialny jest za nawilżanie. Dopasowuje się  także do koloru skóry, nie zatyka porów, sprawia, że makijaż pozostaje świeży i elegancki. Cena 57zł.
7zł

Znacie kosmetyki Lambre?
Przyznam, że to pierwszy raz kiedy spotkałam się z produktami tej firmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.