I co dalej?


W dalszym ciągu dostaję wiele zapytań odnośnie wpisów z serii "Kartka z pamiętnika" które jeszcze pół roku temu dodawałam regularnie. Niestety z dietą u mnie kiepsko- właściwie to zapomniałam co to słowo oznacza. Od ponad miesiąca nie byłam też na siłowni/spiningu- lenistwo, brak kasy, organizacji a może czasu dobija mnie kompletnie. Najtrudniej jest postawić pierwszy krok po dłużej przerwie, dlatego zamówiłam sobie Thermo speed który zawsze chętnie stosuję gdy brak mi sił i energii do działania.  

  Kupuję go już od bardzo dawna w sklepie http://www.body4you.pl/ i jeśli macie zamiar korzystać ze suplementów to ten bardo serdecznie wam polecam- według mnie jest najlepszy. 

Jeśli macie jakiś pomysł jak się zmotywować i ruszyć z miejsca koniecznie dajcie znać w komentarzu. Chętnie przyjrzę się waszym sposobom na pozbycie się lenia ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.