HOME DECOR.

Strasznie napaliłam się na remont mieszkania przed ślubem- to chyba jakieś polskie "zboczenie", że większość decyduje się na rewolucję właśnie wtedy...



Mam dość minimalistyczne podejście do sprawy. Nie będę wymieniać mebli, podłogi itd. Chciałabym zająć się głównie ścianami i zainwestować w kilka dodatków. Bardzo podobają mi się szare ściany przy suficie wykończone białą listwą. 


Ściana z cegły w kolorze czerwonym pozostanie w sferze marzeń- niestety nie pasuje ona do naszego wnętrza więc chętnie zadowoliłabym się białą- wcale nie gorszą która świetnie ozdobiłaby i rozjaśniła pomieszczenie... 


Ostatnio znalazłam też tanie tapety ścienne które prezentują się całkiem fajnie i ogarnęłabym je w budżecie przeznaczonym na remont. Zastanawiam się nad rezygnacją z cegły i "zainstalowaniem" czegoś w poziome pasy najlepiej na jednej ścianie... 


Niestety nie wiem jak w tej kwestii miałoby wyglądać przejście z tapety do koloru szarego z którego nie mam zamiaru rezygnować a zostać przy bieli też nie bardzo mam chęć....

Jeśli macie jakieś pomysły na dekorację domu która mogłaby stać się inspiracje wklejcie ją na mojego facebooka lub oznaczcie mnie na instagramie (@dziewczynazjasla)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.