Drobne zakupy + sposób na "pozbycie się faceta" ;)


Rossmann ostatnio bardzo miło mnie zaskakuje. Promocje są coraz to korzystniejsze dla naszego portfela. Często tam zaglądam gdy tylko czegoś braknie w mojej łazience. Tak też było i tym razem. Kupiłam same najpotrzebniejsze rzeczy takie jak pianka do golenia, antyperspirant żel i dwa kremy tołpy z super promocji które na pewno zużyję w najbliższym czasie.  




Jako, że mam zadatki na bycie żoną idealną postanowiłam zakupić coś mojemu facetowi żeby nie czuł się taki "zaniedbany". Wybrałam kilka kosmetyków do pielęgnacji samochodu. Ochrona lakieru dla mojego faceta jest (mam czasem wrażenie) najważniejsza. Przeżywa każdą najmniejszą rysę a ja lubię mu sprawiać przyjemność. Do tego zestawu szmatki do polerowania i mam go z głowy na całą sobotę ;-) ;-P mogę iść na kolejne zakupy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.