Blogerska licytacja upominków na rzecz schroniska "Kundelek" w Rzeszowie.

Wspomniałam wam już podczas relacji, że spotkałyśmy się nie tylko po to żeby poplotkować i zaczerpnąć inspiracji na dalsze blogowanie.


 Cel był szczytny i na pewno wart tego aby poświęcić mu odrobinę więcej miejsca na moim blogu. Oprócz darmowych giftów od sponsorów spotkania były też takie o które musiałyśmy trochę "powalczyć". Jeśli chodzi o mnie wylicytowałam sobie kilka kosmetyków chociaż wiecie, że wcale ich nie potrzebowałam. Chciałam wesprzeć akcję i dorzucić coś od siebie. Dodatkowo każda przyniosła też karmę. 


Organizatorki w imieniu nas wszystkich zawiozły jedzenie i uzbierane pieniądze (ponad 200zł) do schroniska "Kundelek" w Rzeszowie. Uzbierałyśmy dość sporo muszę przyznać. Mam nadzieję, że napełnione zostały wszystkie brzuchy zwierzaków! Pomysł był super i fajnie, że udało się go zrealizować w 100%. 

Oczywiście licytacja nie miałaby sensu gdyby nie wsparcie firm które przygotowały na ten cel różne podarki. Serdeczne DZIĘKUJĘ w imieniu swoim i wszystkich dziewczyn które zdecydowały się wziąć udział w licytacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.